"БИЗНЕС-ПЛАНДАШТЫРУУНУН НЕГИЗДЕРИ". Чыгуудагы-тест

СИЗДИН МҮНӨЗДӨМӨНҮЗ

Катышуучунун А.А.А.
Жынысы:
Мужской
Женский
Сиздин облусунуз:
Сиздин районунуз:
Сиздин айыл аймагыныз?

Чыгуудагы-тест

1. Бизнес пландоо деген эмне?
а) Бул сатуу рыногун баалоо үчүн маалымат чогултуу процесси болот
б) Бул бизнес-максаттарды негиздөө үчүн маалыматтарды териштирүү процесси болот
в) Бул ишкананын каржылык жана өндүрүштүк көрсөткүчтөрүн талдоо жана баалоосу
2. Бизнес-пландоонуну негизги этаптары болуп саналат:
а) Учурдагы абалды талдоо; Маркетингдик план; өндүрүштүк план; финансылык план; тобокелдиктерди башкаруу
б) кирешелүүлүктү эсептөө; товардын же кызмат көрсөтүүнүн рыногун талдоо; финансылык план; өндүрүштүк план; Маркетингдик план; тобокелдиктерди талдоо жана башкаруу; бизнес-планды ишке ашыруу
в) бизнес-идеяларды генерациялоо; бизнес-максаттарды коюу; учурдагы абалды талдоо; маркетинг планы; өндүрүштүк план; финансылык план; тобокелдиктерди талдоо жана башкаруу; бизнес-планды ишке ашыруу
3. Маркетинговый план нужен для:
а) сиздин товар же кызмат көрсөтүүнү алга илгерилетүү стратегиясын иштеп чыгуу үчүн
б) даяр продукцияларды же кызмат көрсөтүүлөрдү сатып өткөрүү рыногун аныктоо үчүн
в) потенциалдуу кардарларды тартуу үчүн
4. Өздүк нарк деген:
а) бардык кирешелердин суммасы
б) бардык чыгымдардын суммасы
в) сатуулардан түшкөн каражат
5. Финансылык план жеке ишкерлер тарабынан түзүлөт:
а) чыгашасыздык чекитин эсептөө
б) кирешелердин жана чыгашалардын көлөмүн болжолдоо
в) инвестордон каржылоо алуу